الدحيح - جائحة كورونا

عشان تهلع وأنت فاهم!
#الدحيح
مصادر الدحيح:
trib.al/scm5Raw
trib.al/M2Um2Yj

trib.al/iJaE4zf
trib.al/H7moTUy

trib.al/IgkVLaP
trib.al/gGAeVWC
trib.al/cLPK6So
trib.al/8lsjRT2

كن جزءاً من مجتمعنا
goo.gl/sCG87B
لمتابعتنا على
ajplusarabi
ajplusarabi
موقعنا: ajplus.net/arabi

تعليقات 

  1. AJ+ كبريت

    AJ+ كبريت

    3 أيام قبل

    يبدو أن جائحة كورونا قررت الثأر من الدحيح والعبث معه قليلاً في الدقيقة ١٠:١١ من حلقة الليلة لوصفه لها بالوباء في حلقته الماضية.. ما رأيكم جائحة أم وباء؟

    • Unknown Unknown

      Unknown Unknown

      4 ساعات قبل

      وباء

    • hamada Alnady

      hamada Alnady

      4 ساعات قبل

      جائحة

    • hadeer ali

      hadeer ali

      4 ساعات قبل

      هل ياابو حميد ممكن الوباء ده يبقي سبب في انقراض البشرية وبما انه مبيجيش للحيوانات فا تفضل عايشة وتسيطر علي العالم ونبدا البشرية من اول وجديد خالص بعدد صغير ونفضل نكبر بعده؟ هل في حاجة كدة حصلت زمان؟

    • Tom& Jerry

      Tom& Jerry

      10 ساعات قبل

      ar-state.com/v/k5O8as7crM2Jf5c/fydyw.html

    • Afaf Ali

      Afaf Ali

      18 ساعات قبل

      ar-state.com/v/hKfXjazMmph-fbw/fydyw.html

  2. Osama SY

    Osama SY

    43 دقائق قبل

    إنسان رائع بكل معنى الكلمة..... ❤❤❤💕💕💕💕💕😘😘😘😘😘😘

  3. Soft for you

    Soft for you

    46 دقائق قبل

    حل مشكلة امتلاء ذاكرة الهاتف نهائيا studio.ar-state.comztw8QLs3m7M/comments?Fmy_videos

  4. Abdullah Hussain

    Abdullah Hussain

    48 دقائق قبل

    جاتك نيلة يا عماد، خربت بيوتنا!

  5. نور الهدي

    نور الهدي

    51 دقائق قبل

    اللي عاوز علاج الكرونا يدخل عندي💥💜

  6. نور الهدي

    نور الهدي

    ساعات قبل

    ar-state.com/v/dX7KhdvTgdKSfJs/fydyw.html

  7. ahmad yaqout

    ahmad yaqout

    ساعات قبل

    لما الدحيح يحب يقول للناس اقعدوا في البيت :

  8. Lav her

    Lav her

    ساعات قبل

    www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjigtPj2LPoAhWDknIEHb8rBYgQFjACegQICxAB&url=https%3A%2F%2Fwww.worldometers.info%2Fcoronavirus%2F&usg=AOvVaw3kNWYzks92mP5xVSU6CwDa

  9. hopahope

    hopahope

    ساعات قبل

    برافو يا محمد

  10. Alaa Ashraf

    Alaa Ashraf

    ساعات قبل

    ar-state.com/v/ZYnTmJfYptR5grA/fydyw.html ممكن رأيكم فالفيديو دا

  11. The vairos

    The vairos

    ساعات قبل

    نسيت اعلق علي الفيديو دا😢 عظمه تاني 💙

  12. Bob Jimy

    Bob Jimy

    ساعات قبل

    blabla..bla bla...arabic people

  13. احمد اسماعيل

    احمد اسماعيل

    ساعات قبل

    الله يباركلك والله ياريت حد يستوعب الكلام ده

  14. Mody

    Mody

    ساعات قبل

    🌟👏👍

  15. S G

    S G

    ساعات قبل

    ايه نوع الرعاية للي هتقدمها المستشفيات للمرضى و وهو اصلاً مافيش علاج للمرض ده حاليا ؟

  16. Mahmoud AbdelSalam

    Mahmoud AbdelSalam

    ساعات قبل

    وحيات حبيبك النبي اعمل اشتراك في القناء

  17. Abdallah Magdy

    Abdallah Magdy

    2 ساعات قبل

    اروع حلقة بعد الحرب العالمية 😍

  18. malek izem

    malek izem

    2 ساعات قبل

    مشكوور يا بو حميد

  19. الشبح الشبح

    الشبح الشبح

    2 ساعات قبل

    انت عبقرى

  20. Ahmed Alshikh

    Ahmed Alshikh

    2 ساعات قبل

    اسلوبك ابدااااااااااااااااااااع

  21. Mostafa Abdo

    Mostafa Abdo

    3 ساعات قبل

    حقا انت عظيم يا ابو حميد وكنت اتمني تكون اخ او صديق مقرب للتعلم والتفهم تحياتي يا عزيزى 😍😘🔥

  22. Ahmed yamman

    Ahmed yamman

    3 ساعات قبل

    TRY Do not watching this ar-state.com/v/YmHEbLupid90iKQ/fydyw.html

  23. Ahmed Sharabassi

    Ahmed Sharabassi

    3 ساعات قبل

    Hope to see an episode about The 17 SDGs (Sustainable Development Goals)

  24. Ana mmoonspell

    Ana mmoonspell

    3 ساعات قبل

    hey buddy, we can't do anything right now , like you said wash your hands but you think antiviral can work with Z pack .... it is hard decision to tack for the next best treatment for a patient ...

  25. ادم مالك

    ادم مالك

    3 ساعات قبل

    بالله عليك ربنا يوفقك نفسي ممتجاهلنيش بستأذن تفيدنا بعلمك في حلقه عن ازاي تعرف قدراتك وتطلعها في ايه يعني حلل شخصيه الشباب والبنات وجهنا نعمل ايه ارجوك بعد اذنك ويمكن الحلقه دي تساعد في بنيان شباب كتير علشان الشغل

  26. محمد الفزاني

    محمد الفزاني

    3 ساعات قبل

    ممكن حلقة ع الحرب الكورية و شن أسبابها

  27. MOHAMED MOHAMED

    MOHAMED MOHAMED

    4 ساعات قبل

    انا عندي اقتراح حلو هيفيدك جدا 💡 ايه رأيك تضيف ترجمة للإنجليزية وتضعها على أسفل الشاشة عشان تحصل على متابعين من دول مختلفة غير الدول العربية لايك عشان يشوف التعليق ياجماعة ✌️

  28. سعيد خالد

    سعيد خالد

    4 ساعات قبل

    عوزين الدحيح يعمل ترجمه للانجليزي لانه مستواه عالمي و يستهل يوصل للعالم كله اللي معايه لايك ❤

  29. حامد اشرف -hamed ashraf

    حامد اشرف -hamed ashraf

    4 ساعات قبل

    ar-state.com/v/gWibsM3JpZycbZc/fydyw.html اسمع وقولي رايك ومتنساش الاشتراك♥😉 بنزل قصص رعب و دي تاني قصه ليا😉🔥

  30. Seif Zahra

    Seif Zahra

    4 ساعات قبل

    بص ميدئيا مش عارف انت هتشوف الكمنت دا ولا لاء .. بس حضرتك لازم تعود مشاهدينك علي فكره طلب المعلومه بنفسهم ، انت بتعمل خير وبتوصلنا معلومه سهله مبسطه بس دا برضو ميمنعش انك تهتم في الجزئيه دي .. في اشخاص كتير محتاج يتربي بداخلهم شعور " انا لازم ادور علي المعلومه وافهم كذا نظريه وعرف التناقض الخ.." وانا مبسوط جدا وفخر ببلدي انها انجبت شخص زيك وربنا يجزيك خير

  31. rami Rami

    rami Rami

    4 ساعات قبل

    صدعتوا راسنا بالحديث عن الدحيح!! من باب الفضول هاي اول مرة بشوف مقطع لهذا الدحيح ولقيت انو اقل من عادي مجرد موسيقى بالخلفية و نازل بوشو بنص الكاميرا ولم اجد اي نوع من الابداع وفوق كل ده بيتكلم بسرعة لدرجة بتتلخبط بالافكار هههههه كما يقول المثل فعلا رزق الهبل عالمجانين 😂 أظن كل مرتادي هذا الشخص اطفال من فئة المنبهرين وخصوصا المراهقين واصغر ولا أظن انو في شخص ذكي فكريا هيضيع وقتو بالهري الفاضي ده يلي ممكن يقراه بدقيقة في الغوغل ومفيش داعي يقعد ربع ساعة يسمع رغي معروف اصلا 😂

  32. naeef hadi

    naeef hadi

    4 ساعات قبل

    كورونا اقوى واخطر حدث حصل بالقرن واحد العشرين

  33. Kareem Dyb

    Kareem Dyb

    4 ساعات قبل

    اسلوب جميل بالطرح ومعلومات قيمه تحياتي

  34. Ahlam Ahmed

    Ahlam Ahmed

    4 ساعات قبل

    يا دحيح ممكن حلقة عن من وضع التقويم وكيف وصل ل ١٢ شهر وأصبحت السنه 365 يوم

  35. Mohmed Helego

    Mohmed Helego

    4 ساعات قبل

    انت عالمي ورهيب

  36. sidaty mouhamed

    sidaty mouhamed

    4 ساعات قبل

    و ربنا إنك بتهون على الواحد

  37. WATNY وطنى

    WATNY وطنى

    5 ساعات قبل

    من كتر القعده ف البيت وازمة كورونا اتفرجت ع الفيديو 8 مرات ولحد دلوقتي محستش بملل استمر يا محترم

  38. Mostafa_kol _shaq_hana

    Mostafa_kol _shaq_hana

    5 ساعات قبل

    هههههههههه

  39. nona 3333

    nona 3333

    5 ساعات قبل

    اول حلقه ما اكملها لاني كاعده بالبيت اصلا يعني الحلقه مو الي 😂😂 شكرا لمجهودك وربنا يفرجها ع الجميع

  40. Ahmed essam

    Ahmed essam

    6 ساعات قبل

    ابننا يقول اللي هو عايزه وباء مرض اللي الغندور شايفه يمشي 😂😎

  41. Yousef Eldaihani

    Yousef Eldaihani

    6 ساعات قبل

    تكلم عن ميكانيكا الكم و النسبيه ل انيشتاين

  42. سطام حكمي

    سطام حكمي

    6 ساعات قبل

    التافهين معاهم متابعين كثر والنأي إللي فيها فايده وخير ماش

  43. hoda 2018

    hoda 2018

    7 ساعات قبل

    حلقة جامدة جدا

  44. kenza matth

    kenza matth

    7 ساعات قبل

    ممكن تعطوني اسم الموسيقى في نهاية الفيديو

  45. Kamal Naguib

    Kamal Naguib

    7 ساعات قبل

    ولا حرف ملوش لازمة ماشاء الله عليك استاذ

  46. NASSAR 112

    NASSAR 112

    7 ساعات قبل

    ياريت تعمل لنا حلقه عن الهكر يلا يا شباب لايكات

  47. Trending

    Trending

    7 ساعات قبل

    أبو الدحاديح ما تعمل حلقة عن إدوارد سنودن

  48. بشير العسكري

    بشير العسكري

    8 ساعات قبل

    المصرين تهتهزو بي كورونا والله ردو بالكوم دا موش موش لعب ربي يستور يارب

  49. Amani Samarah

    Amani Samarah

    8 ساعات قبل

    عنا بفلسطين إذا بينتشر الكورونا رح نروح فيها اكيد وبسرعه لانو وضع المستشفيات والمراكز الصحيه متدهور اصلا وما فيه إمكانيات ...الناس خايفه وملتزمه بعدم الاختلاط عشان ما نوصل لهيك مرحله ..

  50. Mostafa Mohamed

    Mostafa Mohamed

    8 ساعات قبل

    مثلث برمودا بقي وخليك جدع

  51. King Egyptian

    King Egyptian

    8 ساعات قبل

    عبقري في طريقة طرحك للموضوعات

  52. تاريخ العرب

    تاريخ العرب

    9 ساعات قبل

    لو رجعنا للدين بتعنا هنتوضى بس وكل حاجة هتخلص

  53. Bahaa adgame

    Bahaa adgame

    9 ساعات قبل

    ابدعت🖤 فيديو استحق النشر 👏🏻👏🏻

  54. Asma Asma

    Asma Asma

    9 ساعات قبل

    شكرا على المعلومات لكن ارجوا منك ان تغير ديكور الغرفة الى غرفة عصرية تليق بالبرنامج

  55. Tom& Jerry

    Tom& Jerry

    10 ساعات قبل

    ar-state.com/v/k5O8as7crM2Jf5c/fydyw.html

  56. صيدلية طيبه

    صيدلية طيبه

    10 ساعات قبل

    @nRoo اخطاء قد تصيبك بفيروس كورونا احذر!!!

  57. صيدلية طيبه

    صيدلية طيبه

    10 ساعات قبل

    ar-state.com/v/l6K8aLHcadOFo9I/fydyw.html اخطاء قد تصيبك بفيروس كورونا احذر!!!

  58. Kerolos Gerges

    Kerolos Gerges

    10 ساعات قبل

    ar-state.com/v/iH2SopeWid2JZM4/fydyw.html

  59. Aboda Kamal

    Aboda Kamal

    10 ساعات قبل

    معتقدش هلاقى حد بيكره او بينتقض الدحيح اللى متفق معايا يخبط لايك

  60. ميمو سلام

    ميمو سلام

    10 ساعات قبل

    اعمل حلقه عن الأمريكان الحمر

  61. حسام حسين

    حسام حسين

    11 ساعات قبل

    سؤال طيب يا دحيح فى حمله عملتها فى نرش كلور على أسطح المنازل من الخارج ده صح ولا غلط ؟

  62. حسام حسين

    حسام حسين

    11 ساعات قبل

    نزل حلقه تانى كل يوم بدخل علشان اشاهد حلقه جديده

  63. Akram Mohamed Seif

    Akram Mohamed Seif

    11 ساعات قبل

    مفيش اي نص دقيقة نذكر الدين و ربنا مع النصائح المفيدة بتاعتك يا ابو احميد... ارجو ادخال الدين و انعكاسه على الحلقة

  64. Samer Abou Reslan

    Samer Abou Reslan

    11 ساعات قبل

    يا ريت تعمل حلقه عن نظرية المؤامره ، جزء من الناس معتبرين اللي عمبيصير من المؤامره ...و هذا عميخلي ما في وعي للجائحه ، عميخلطو بين مصالح اصحاب المال ( طبيعيه) و بين خرافات حول ناس تحكم من تحت الأرض

  65. salaheldin mohamed

    salaheldin mohamed

    11 ساعات قبل

    هو انت سعات بتتكلم زي عمرو اديب قاصد ولا كنت بتتفرج عليه كتير وانت صغير ؟ وعاوزين حلقه عن العدوان الثلاثي علي مصر علشان في كتب مزوره الاحداث او مافورين شويه

  66. roka rokayaa

    roka rokayaa

    11 ساعات قبل

    انا عيزك تعمل حلقات عن كتاب شمس المعارف انتخريستوس انا مش هصدق حد غيرك الي معايا ليك

  67. Sabaya Awtass

    Sabaya Awtass

    12 ساعات قبل

    عزيزي الدحيح، هل ممكن حلقة تعالج تأثير التلقين (خاصة الديني) منذ الصغرعلى تفكير الانسان البالغ؟ و كيفية التخلص من تلك الرواسب و القيود. مع الشكر الجزيل.

  68. Magnom speed

    Magnom speed

    13 ساعات قبل

    لك ياعمي أنت مابعرف شلون بتفكر. كلامك كله غلط بي خطاء. بس المهم عندك انك تتفلسف انا مو ضد غسل اليدان. بس ضد مفهومك الف بل مليون انا رحت علي مصر. بلدك نفسها. اقسم بلله العظيم شفت ناس عم تأكل من الزبالة وناس عم تأكل العفن وشفت أطفال عم يسبحو في الترعة. بتعرف الترعة أكيد وشفت ناس شربت من الترعة نفسها طبعًا انا لا استهذيئ في اخواني المصريين ويعلم الله هاذا وكمان دليل. في ناس بل هند بتآكل أكلها مع الجرز وفي ناس بتشرب من ماء الجرز وفي ناس عم يأكلون لحوم عفينه. شفت حدا من هل ناس انتشر فيهون عدوا ياريت تفهمني

  69. Ahmed Bakr

    Ahmed Bakr

    13 ساعات قبل

    👍

  70. Tareq Zrekat

    Tareq Zrekat

    13 ساعات قبل

    مرحبا أحمد، ممكن تتطرق لمحاضرة هذا الدكتور عن الكورونا، أول تحليل علمي شفته يربط الكورونا بل 5G: ar-state.com/v/e4bcZ7belsmYabg/fydyw.html

  71. Houda Tawfek

    Houda Tawfek

    13 ساعات قبل

    نسبت تاكل خيار و تفاح 😂😂

  72. khaled khaled

    khaled khaled

    13 ساعات قبل

    يخرب بيتك قلبت راسي ودمك ثقيل

  73. mohamed rashed

    mohamed rashed

    14 ساعات قبل

    يا زميلي اعمل حلقة مفيدة عن الحياة النفسية والاجتماعية وتاثر الناس بالاوبئة ونتايج فترات العزل عليهم وازاي المجتمعات رجعت طبيغية تاني

  74. مـزْنَــه العتيبي

    مـزْنَــه العتيبي

    14 ساعات قبل

    السلام عليكم ..

  75. ÑÂ WÀL

    ÑÂ WÀL

    15 ساعات قبل

    تتكلم بسرعة لم افهم اغلب كلامك

  76. Mahmoud Abolela

    Mahmoud Abolela

    15 ساعات قبل

    فضلا وليس امراا احبائى ممكن دعم صفحتى

  77. Mahmoud Abolela

    Mahmoud Abolela

    15 ساعات قبل

    فضلا وليس امراا احبائى ممكن دعم صفحتى

  78. FAtima m

    FAtima m

    15 ساعات قبل

    لا تشوف المصادر ولا الحلقات اللي فاتت "اغسل ايدك وخليك في البيت" الله عليك يابو حميد مافيه مجال للأنا في سبيل سلامة البشرية

  79. Ahmed Nasser

    Ahmed Nasser

    16 ساعات قبل

    ياريت يابوحميد تعمل حلقة عن اطلانطس المدينه الضائعه ♥️

  80. The King

    The King

    16 ساعات قبل

    مخي صدع

التالى