مساء dmc - مساء dmc يحاور " سيدة القطار " بطلة واقعة دفع تذكرة المجند

مساء dmc - مساء dmc يحاور " سيدة القطار " بطلة واقعة دفع تذكرة المجند
من الحلقة بتاريخ 10/9/2020
مسائي يقدمه الإعلامي رامي رضوان والإعلامية إيمان الحصري والإعلامية جاسمين طه زكي، يتناول الأحداث الجارية على مدار اليوم ويناقش أهم الموضوعات على الساحة المحلية والدولية في مختلف المجالات, يذاع يوميًا الساعة 10:00 مساءً ماعدا الأثنين والثلاثاء الساعة 9:00 مساءً على dmc لمتابعة جميع حلقات برنامج مساء ar-state.com/pl/PLBx6QLojg4pUQ_51MdAW-3xGA8GQFIMHG.html
لمشاهدة الحلقة الكاملة:ar-state.com/v/gHingdGmk5eSms4/fydyw.html
اشترك الآن: goo.gl/NQkcZ5
فيسبوك: dmctveg
تويتر: dmctveg
إنستاجرام: dmctv.eg
#dmcTV #dmctveg #dmcHD"

تعليقات 

  1. آرام كارنيك

    آرام كارنيك

    18 ساعات قبل

    هذه هي السيدة المصرية تحية إجلال وإكبار لشخصك الكريم يا أمي ..

  2. Amine Mounabbih

    Amine Mounabbih

    أيام قبل

    ما شاء الله،بارك الله فيها

  3. قال Alden

    قال Alden

    26 أيام قبل

    ❤❤❤

  4. قال Alden

    قال Alden

    26 أيام قبل

    🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬

  5. قال Alden

    قال Alden

    26 أيام قبل

    ✔✔✔

  6. قال Alden

    قال Alden

    26 أيام قبل

    ❤❤❤❤❤

  7. Fhvhhh Vjhjhbj

    Fhvhhh Vjhjhbj

    28 أيام قبل

    الفيلم ده خلاص مش كل يوم

  8. سعاد عطيف

    سعاد عطيف

    28 أيام قبل

    ومازالت الدنيا فيها خير والحمد لله اشكر هذي السيده الكريمه يارب تطول عمرها وتكثر من أمثالها

  9. N

    N

    29 أيام قبل

    😌

  10. يوسف العبدالله

    يوسف العبدالله

    أشهر قبل

    الله يسعدك ياحجه ارفع لك القبعه تحيه وتقدير من السعودية الله يصلح الحال يارب

  11. al-nasseb النصيب

    al-nasseb النصيب

    أشهر قبل

    الله يستر عليك شفت المقطع. بميه ست

  12. ورد جوري h

    ورد جوري h

    أشهر قبل

    حلو 👍🌹

  13. محمد عوض الله

    محمد عوض الله

    أشهر قبل

    ياخ والله اجدع واحن انسانه جد الأم مدرسة وجنه ليها كل الاحترام والتقدير والله تستاهل كل العالم يقيف ليها احترام وتقدير مش الشعب المصري فقط ربي يحفظك وينعم عليك بالصحة والعافيه والله دموعه خلتني ابكي معاها اخوكم من السودان الف تحيه واحترام لكل أم مسلمه

  14. ناز- Naz

    ناز- Naz

    أشهر قبل

    انا من منوف

  15. Ahmed Elmasry

    Ahmed Elmasry

    أشهر قبل

    هى دى الست المصريه الاصيله تحيا مصر وجيش مصر

  16. weld nejma

    weld nejma

    أشهر قبل

    إعلام البلح ،سلطتم الضوء على السيدة ولم تسلطوا الضوء على العسكري الغلبان الذي لايتوفر على ثمن تذكرة القطار ،أنتم فعلا صحافة الخسيسي اللقيط ....

  17. Ahmed Ali

    Ahmed Ali

    أشهر قبل

    هذا المعنى الحقيقي للمثل الي بيقول : ست بمية رااااجل ..ربنا يجبر بخاطرك ياست الكل وربنا يفرج عليك كرب الدنيا زي مافرجتي عليه هم الاحراج وهم التعب وهم المعيشة الصعبة وهم السهر على راحة بلدك اخوكم خالد الجزائري

  18. Qwert Asdfg

    Qwert Asdfg

    أشهر قبل

    ربنا معاكي يا ست الكل ربنا يحفظك

  19. مغربي أخضر green

    مغربي أخضر green

    أشهر قبل

    عظيمة يا مصر

  20. هشام السيد

    هشام السيد

    أشهر قبل

    مش غريبه علي أمه المصرين ربنا يحفظك يامصر

  21. maha elkarmouty

    maha elkarmouty

    أشهر قبل

    مبروك ياحجة

  22. سعودي المطيري

    سعودي المطيري

    أشهر قبل

    قسم بالله اني كدت الحزن والاسئ والله اني بكيت من قلبي😭

  23. يحيى محمد

    يحيى محمد

    أشهر قبل

    تحيه العسكرى حماه الوطن

  24. يحيى محمد

    يحيى محمد

    أشهر قبل

    تحيه للأم المصريه وكل الاحترام ست بالف راجل من فلسطين

  25. التحالف العربي العظيم لأجل تحالف إسلامي أعظم

    التحالف العربي العظيم لأجل تحالف إسلامي أعظم

    أشهر قبل

    الست دي للأسف الشديد ضيعت مجهود كل ال🐏🐐🐑 وشبكه قنوات الخنزيره وإعلام القردو ف موقف ناس كتير عملتو قبلها بس ربنا كاتبلها إن هي تتشهر وكل الناس تدعيلها والدوله بقياده الرئيس السيسي تكرمها وتكرم معاها كل جندي وليخسأ القردو وأتباعه

  26. Shazly Hmam

    Shazly Hmam

    أشهر قبل

    جزاكي الله خير يارب ياست الكل يابنت الأصول

  27. الحمد لله

    الحمد لله

    أشهر قبل

    😭😭😭😭 ربنا يبارك بحضرتك ياامنا الغالية ويحفظك انتي وولادك وحبايب قلبك والله انتي ست طيبة زكرتيني بأمي ربنا يحفظها هي بسوريا وماشفتها من خمس سنين 😭😭😭

  28. Noor Hazem

    Noor Hazem

    أشهر قبل

    الكمسريه دى لازم تتعاقب وتتحاسب منهم لله

  29. فهد ال

    فهد ال

    أشهر قبل

    تر كله عشيرين جنيه

  30. zezo King

    zezo King

    أشهر قبل

    كل الاحترام والتقدير للسيده ولكن ما من احد فكر يساعد المجند اللي مفيش معاه تمن التزكره والله العظيم هو اولي بالمساعده وتوجيه الكاميرات له والاهتمام بيه

  31. ola bola

    ola bola

    أشهر قبل

    جزاها الله خير فعلا هيب جندي يطلبون منه مبلغ تافه وهو اللي بيدافع عنكم واهانوه ايضا والله عيب .انا صعب علي الجندي الله يرفع قدره وقدرها .

  32. yoU Sef

    yoU Sef

    أشهر قبل

    ربنا يباركلك يارب و يطول في عمرك يا حجه 😍😍

  33. عباس ابوالعول

    عباس ابوالعول

    أشهر قبل

    لها كل الشكر والتقدير متعك الله بالصحة والسلامة يارب والجندي المهذب اخيكم من السودان

  34. Mads Adg

    Mads Adg

    أشهر قبل

    انا عاوز اعرف شي ايه هو الجديد أنها دفعت ٢٢ جنيه لجندي ايه الدجه والموضوع في كده هي تشكر الف واحد بيعملو كده كل يوم مع ناس في مكروباص اتوبيس مترو قطار صيدليه معهش يدفع وناس تدفعلو ولا انتو بتبعدو الناس عن القضايا الاساسيه في البلد انتم عالم هبله حكومه عبيطه لانكم لاتفقهو شي انتم والسيسي الأرعن هي هيصه وخلاص ليه ياشعب محد توفي أحد من عيلتو ولا خوه ولا جاره ولاصحبو ولا معرفه في قطارات الصعيد ولا محطه مصر الي كانت أفزع حدثه في التاريخ ولا مجزره رابعه الي بيحصل فينا ده غضب لاني احنا رضينا ورقصنا علي الدم طبعا هتقولو اخواني والله العظيم انا راجل بسيط ولااعرف اي أحزاب بس كده جابت آخرها احنا شعب بننسي بسعره نسينا اني هذه الحكومه هي والمنقلب ده انهم باعو النيل والجزرتين وغاز احنا والجيش واقفين نتفرج وبيهدو البيوت وهدو بيوت أهل سيناء بحجه الإرهاب اقسم بالله هو الارهاب وهو الي صنع الارهاب واحنا بنتفرج الكبيره الي احنا سيبنها أنهم هدو المساجد واحنا بنتفرج ولسه يابشر وشكرا لام الي حست بالعسكري في ملحوظه هو ليه العسكري مايبقش معه ٢٢مفكرتوش كلكم لانو بيقبض ٩جنيه في اليوم تحسبها وابقي علق الحكومه عملا الحوار ده عشان تغطي علي اي سوائل ذي الي انا سوءلتو

  35. احمد محمد

    احمد محمد

    أشهر قبل

    بارك الله فيكي ربنا يحفظك ويوفقك جزاك الله خيرا ربنا يجعله في ميزان حسناتك

  36. Ahmed Mahmed

    Ahmed Mahmed

    أشهر قبل

    انتو كرمتو الست اللي دفعت فلوس ولسه الكمسريا اللي لسه بيسرقو وشتمو في الشعب وبعد كده هيرجعو ذي ما كانو

  37. Abdo Momo

    Abdo Momo

    أشهر قبل

    انتي امنا كلنا ❤️❤️ ربي يحفظك ويطول في عمرك وعمرك ما تشوفي شر يا رب 😍 كل انسان في الدنيا عنده ذرة انسانية يفتخر بيكِ تحياتي من السودان 🇸🇩

  38. Ch me

    Ch me

    أشهر قبل

    صدقا هي ذي المراة المثالية اختكم من الجزائر

  39. reda barqi

    reda barqi

    أشهر قبل

    بحيك وبعتز بيك ونعمة الاخلاق الله بنصرك يا حاجة صفية اسم على مسمى فعلا ام حنونة ألله يحفظك ويخليك لصغارك انشاء الله ينولك إلى بتحلم ببه أطول العمر ويخليك لناسك

  40. sara naji

    sara naji

    أشهر قبل

    كدعة

  41. جوكر__ gokear

    جوكر__ gokear

    أشهر قبل

    الله يبارك بيكي والله ماانقطعت دموعي من العراق

  42. المشاكس العربي

    المشاكس العربي

    أشهر قبل

    هو بيقول 100مليون مصري مش بس المصريين يلي تاثروا بهذا المقطع لست بمليون رجل نحن كلنا تاثرنا ودمعة اعيننا على هذه العاطفه التي هي صفة كل ام عربيه احييها واحي امهاتنا

  43. يوسف القرشي

    يوسف القرشي

    أشهر قبل

    ست اصيله والله بجد. تحية اجلال وتقدير لك. ي ام العيال. ي ست ي عظيمة. ي بنت الرجال

  44. Basma Sallouha

    Basma Sallouha

    أشهر قبل

    وللله العسكري اتهان من فقره مفيش في جيبه يدفع مواصلات ؟؟؟ فرحو عشان الشعب بيسد مكان الحكومة

  45. عبقرينو

    عبقرينو

    أشهر قبل

    بلاش المحن ده بقى بلاش انتو مش لاقيين شغل تعملوه ده طبع كل ستات مصر الشهامه بطبعهم والمجند الضغط النفسى له جوه الكتيبه من تحفيذه للانضباط وضبط النفس مش جديد على الجيش كل ده احنا عرفينه ومش متوقعين غير كده من الطرفين عملتو بروباجندا كبيره للموضوع ومش مستاهل وكمان علشان نسيتو اللى كان بيصور الفيديو ونشره ميقلش اهميه من الست والمجند الفرق ان اللى كان بيصور الفيديو عمل كده علشان دى سلبيات المجتمع لازم الكل يسلط الضوء عليها ونغيرها بس مش بالطريقه دى تكريم وتسجيل فيديوهات فى اكثر من محطه

  46. ahmed hassan

    ahmed hassan

    أشهر قبل

    صدقتي على جمله يا عالم امه هتشوفه تاني ولا لا 💔⁦🤦🏻‍♂️⁩

  47. الصقر الجارح

    الصقر الجارح

    أشهر قبل

    هو فى ناس مصدقه الفلم ده فعلا تفاهه في ناس بتعمل خير أكبر من كده ومحدش بيحس بيهم كفايه افورة

  48. قصص ياسو yasoo stories

    قصص ياسو yasoo stories

    أشهر قبل

    الطيبه باينه على وجهها ربنا يجازيها كل خير انا متخيله الموقف لو كان قدامي كنت هعمل زيها ومش محتاجه تكريم كفايه الثواب وهو فك كرب انسان

  49. انا احب نفسي مثلما انا

    انا احب نفسي مثلما انا

    أشهر قبل

    جندي يضح بنفسه من علشان بلدان انت تطلب منه فلوس تبا لك

  50. Nada Ahmed

    Nada Ahmed

    أشهر قبل

    المفروض الكمثري الكلب يتحبس والكماثرا الكلاب يتعلمو الأدب ويتعلمو يعاملو الناس بإحترام كفايه حوادث وألم

  51. abdulalah aljahmi

    abdulalah aljahmi

    أشهر قبل

    ام عظيمة وكلنا نحبها 🌷 هذه لامنا الغالية صفية من كل احرار 🇾🇪 اليمن ‏تعظيم سلام لجيشنا المصري تحيا 🇪🇬 مصر ‏تحيا الجمهورية اليمنية 🇾🇪

  52. Dda Hema

    Dda Hema

    أشهر قبل

    منوفية وافتخر.. المنايفة طول عمرهم رجالة 💪

  53. Aber Asal

    Aber Asal

    أشهر قبل

    هو فى ايه ياجماعه هو مفيش حد عمل خير غيرها سبحان الله ف زيهاالاف محدش كرمهم ليه

  54. Monica Abbasy

    Monica Abbasy

    أشهر قبل

    المفروض اعفاء المجندين واعطاء كرنيه للمواصلات وده اقل حاجة تقدم لهم لانهم يفنوا حياتهم فداء لمصر وربنا يحفظهم فهم اولاد ناس ربوهم وعلموهم وتعبوا كتيييير عليهم كفاية احراج ومنظر وحش للجنود لازم تكرموهم وتحميهم حرام

  55. Ahmed Eid

    Ahmed Eid

    أشهر قبل

    شكرا ليكى ياست صافيه قلبك صافى ذي اسمك بارك آلله فيكى ويسترها عليكى ويحفظك من كل شر آمين يارب العلمين رينا يبارك فيكى ويخليهم ليكى ست مصريه اصيله انت فعلا فخر المصرين

  56. موؤة موؤة

    موؤة موؤة

    أشهر قبل

    ست بالف رجل ام جدعه وجندي بالف رجل والكمسري يتعاقب علي موقفه ورفدو مش كفايه

  57. rehanat elgana

    rehanat elgana

    أشهر قبل

    موقعه دفع التذكره لا اله الا الله ربنا يهدي

  58. فاطمه عبدالعال

    فاطمه عبدالعال

    أشهر قبل

    واللة انا عيطت حقيقى دمعت غالية جدا

  59. Mahmoud Moharam

    Mahmoud Moharam

    أشهر قبل

    كل الفخر باهلي في المنوفيه بلدي

  60. Fathy elshamy

    Fathy elshamy

    أشهر قبل

    تحليل موقف هذا الكمسرى و السواق(جعان سلطه)

  61. أكلات وحبشتكنات

    أكلات وحبشتكنات

    أشهر قبل

    ربنا يسعدك ويفرح قلبك ❤ يلي تشترك فى قناتي على اليوتيوب ادعموني وشجعوني بالله عليكم واجبره بخاطري 😭

  62. hussion hagag

    hussion hagag

    أشهر قبل

    كفاية كده

  63. Ghada Gaber

    Ghada Gaber

    أشهر قبل

    ودا يخليهاا تشتهر كدا موقف عادي جدا.. اي حد هيعمل كدا شغالين في الهيافه والتفاهه وخلاص

  64. محمد صباح

    محمد صباح

    أشهر قبل

    تمثيليه سخيفه

  65. abb679 abadi

    abb679 abadi

    أشهر قبل

    تحيه لك يا اجمل ام واطيب ام كلك ذوق انتي اصيله وهذي هي الام المصريه الطيبه الحنونه وشكرا للمجند الشهم على ثباته وصبره قمة الشهامه قمة الرجوله هذا هو الجندي المصري الحقيقه حفظ الله مصر وحفظ الله شعبها الحبيب♥️🇪🇬❤️🇸🇦❤️🇸🇦🇪🇬♥️🇪🇬♥️🇪🇬🇸🇦🇪🇬♥️🇪🇬♥️🇸🇦♥️🇪🇬♥️🇸🇦♥️🇪🇬

  66. engy

    engy

    أشهر قبل

    المجند اللي بيتهان بيجيلوا حقوا ، لكن المدرس يتهان ويتجاب في البوكس عادي .

  67. الشيف وحيد المصري

    الشيف وحيد المصري

    أشهر قبل

    كفو بنت مصر انا من السعودية والله بكيت الله يجمع شمل الامة الاسلامية

  68. ب 100 وش

    ب 100 وش

    أشهر قبل

    انا ياسمين من سوريا وبعد الحرب جينا ع مصر واهلها الطيبين كانوا خير اهل لينا وضيافتهم بيخلونا نشيلهم علي روسنا المهم اصحاب الخير دلونى افتح قناة ومن ربحها اغطي التزاماتى انا وخواتى ونعيش حياة كريمه متل باقي العالم فاذا سمحتوا لوجه الله الدعم اللى اللى تقدروا تقدمولى ياه انكوا تشتركوا في القناه وتفعلوا زر الجرس مشان التفاعل يزيد احبكم في الله جميعا ❤️

  69. الورشة

    الورشة

    أشهر قبل

    الله يصلح حالكم ويذيدكم قناتي متميزه ادخل اشترك وشارك معانا فحملة حفظ القرآن المستمره لشهر رمضان

  70. Amer elrashid

    Amer elrashid

    أشهر قبل

    ماشاء الله يا حاجة ربنا يحفظك

  71. abasse benabas

    abasse benabas

    أشهر قبل

    تحياتي من الجزائر

  72. Mona Hamed

    Mona Hamed

    أشهر قبل

    ما اجمل الرحمه فلا تُنزع الرحمه الا من شقي

  73. دولة القرآن - عبدالرازق نصار

    دولة القرآن - عبدالرازق نصار

    أشهر قبل

    اناا شاب من مصر و قارئ للقران ورزقني الله بصوت جميل وحافظ لكتاب الله ، انا لست مطربا ولا مغنياا ، من فضلكم اذا كنتم تحبون القران وتحبون كلام الله ادعموني ف اناا احتاج بشده لدعمكم ولكم الاجر والثواب من الله وجزيل الشكر من شخصي المتواضع 💙

  74. حمادة محمد

    حمادة محمد

    أشهر قبل

    ربنا يكرمك دنيا واخره ....تحيا مصر جيشها وشعبها وارضها

  75. Jehad Roag

    Jehad Roag

    أشهر قبل

    روعاتك يا احلى أم في الدنيا ربنا يرحم امي كانت طيبة زيك وحنونة إنتي انسانة ابتنحطي على الراس

  76. كهينة زوينة

    كهينة زوينة

    أشهر قبل

    تحية لك سيدتي

  77. Maher Hassain Maherhassanin

    Maher Hassain Maherhassanin

    أشهر قبل

    ناس فاضية

  78. احلى ايام

    احلى ايام

    أشهر قبل

    عادى يندفع لناس غلابة فى المواصلات كتير ايه الضجة الإعلامية دى ولا علشان ده مجند فى الجيش

  79. ahmed fawzy

    ahmed fawzy

    أشهر قبل

    ماتخفيش يا حاجه ولادك هتتهان هتتهان فى الجيش فى كمين شرطة فى القطر ده برده لما يخلص دراسه ويطلع عنه على شغل وانتى كمان هتتهانى لما تتهدم بيوتك كله جاى كله جاى

  80. Difer Albkri

    Difer Albkri

    أشهر قبل

    تحياتي لكي حقيقي انتي سيدة 👩 محترمة وتحياتي لك من السعودية 🇸🇦💐 ومن الشعب السعودي 👋

  81. Esaa Ali

    Esaa Ali

    أشهر قبل

    والله هاذي بنت رجال وبنت من بنات مصر المعروفات باالرجوله عند المواقف الصعبه. اما الكمسريه اشباه الرجال اتمنى من سيد الرئيس عقاب هاالعينه البائسه

  82. Adel Daoud

    Adel Daoud

    أشهر قبل

    كفايه تمثيل وكدب من الحكومه عشان الشعب كره الحكومه والجيش والشرطه بعد ما جوعتوا الشعب بعتوا الأرض وفرطوا في مياه النيل والغاز في المتوسط والان بتهدوا بيوت الغلابه كفابه يا.ظلمه

  83. وعد الزمان

    وعد الزمان

    أشهر قبل

    بجد الجندى بالف راجل وشجعته اجمل حاجه فيه وانتي ياامي بالف راجل ربنا يحفظك

  84. حكيات الامل ويكا

    حكيات الامل ويكا

    أشهر قبل

    ما بين غمضه وانتباهتها بغير الله من حالا الا حالي

  85. Saleh al

    Saleh al

    أشهر قبل

    حتى لو افترضنا صحة الواقعة فهي تكشف عن خلل كبير في الاخلاقيات العامة , المجند بلطجى يستغل وضعه كعسكرى ليركب القطار بدون تذكرة هكذا بلطجة علنية او سرقة مقننة بالاعراف اللتى تبيح للعسكر ان ينهب ما يشاء منذ قيام انقلاب عبد الناصر اللذى اباح البلا د للعسكر لينهبوا ما يشاؤون , والدليل على ذلك ان الجيش المصرى لم يلم المجند البلطجى بل ويطلب التحقيق مع مفتش القطار الذى يؤدى عمله , الوضع كله لا يبشر بتحسن لا في الاخلاق ولا في السلوك العام واحترام الحقوق وستبقى مصر البلد اللذى يكسب فيه البلطجية دائما

  86. حكايات بافليانو

    حكايات بافليانو

    أشهر قبل

    دلو في راجل في القطار كان مسك الكمسري عمل الجلاشه والحجه ديه ١٠٠ راجل وأنا لو مسكت الراجل ده كنت عمته فطيره

  87. Mo Mo

    Mo Mo

    أشهر قبل

    والله لو أمي كانت في القطار ولو شافت دا كانت ضربت الكمسري بالشبشب. اقسم بالله.

  88. Asmaa Ahmed

    Asmaa Ahmed

    أشهر قبل

    الله عليكي احلي أم في الدنيا انتي بالف راجل 💋💋💋💋💋

  89. Ahmed Osama

    Ahmed Osama

    أشهر قبل

    ربنا يخليكي يا امي الحمد لله دنيا لسه بخير

  90. Somia kamal

    Somia kamal

    أشهر قبل

    والله احنا كلنا نفتخر بيكى

  91. أيمن طاليب

    أيمن طاليب

    أشهر قبل

    اللهم احفظ نساء مصر وأهل مصر وحكام مصر وارض مصر تحية من اهلكم فلسطين الشتات الكويت

  92. لؤي حاتم

    لؤي حاتم

    أشهر قبل

    بعيدا عن العمل الراءع ده كنت عايزه افهم حاجه دلوقتى هى دفعت بدل عن العسكرى وكان حد بيصورها طيب هى بعد ما دفعت الموضوع خلص فى القطر ولا نزلوا عملوا محضر انا شايفه الموضوع خلص ازاى بقى اتصلوا بيها عشان يكرموها وسط ١٠٠ مليون طلعوها ازااااى دى حاجه الحاجه التانيه التصوير لايجوز انك تصور حد من غير اذن يعنى لو حد كان بيصورنا فى مكان عملنا كان شاف بلاوى بالنسبه للعسكرى انت المفروض راكب قطر وعارف ثمن التذكرة وعارف اكتر حيبقى فى رد وحش وحنا طبعا مع العسكرى وربنا يكون فى عونه الخلاصه هنا احنا مش بنتعامل فى طياره ولا مع طيار بغض النظر عن الكمسرى والمفتش احنا عارفين من زمان ومن بدرى دى ردود افعالهم مع اى حد مش بيدفع ولو هما معملوش كده حتلاقى الناس كلها مش حتدفع دى شغلته وبعدين منزلش ليه امر بعدم دفع الجيش والعساكر المشكله هنا بجد ان الست دى بنت بلدى والعسكرى ابن بلدى والكمسرى ابن بلدى بختلاف ردود الافعال مع اعطاء العذر للكمسرى اللى بيشوف كتير من شغلنته وكمان تصويره والتشهير بيه وخصم من راتبه وغرامه كل ده بلاش الدبح ده ما ده برضو عنده عيله وعيال خلاص كل منهم غلط هو غلط باسلوبه والتانى غلط مدفعش التذكرة وربنا يهدى الجميع دى كانت رؤيتى من وجهه نظر اخرى

  93. Ali Abdella

    Ali Abdella

    أشهر قبل

    مسابقة للدخول في سحب على مشتريات بقيمة ٢٠٠ جنيه لكل شخص ٣ هيكسبوا والتوصيل مجانا اللي حابب يشارك اللينك في الرد على الكومنت

  94. Riyad Fares

    Riyad Fares

    أشهر قبل

    التصوير كان من اكتر من زاويه

  95. نونا فارس

    نونا فارس

    أشهر قبل

    انا. اللي شوفتك. فضلت اعيط. ملامحك كلها امي. كأن امي. الله. يرحمها. قدامي. بطريقت كلامك. وملامحك. وطيبه. مش. في حد. ربنا يبارك. في عمرك

  96. hazi toy

    hazi toy

    أشهر قبل

    هتظل المخابرات الحربيه المصريه والامن الوطنى هم الماده الخام للغباء والجهل فى مصر افلام هابطه للسيطره على الراى العام من خلال مواقف مصطنعه وسخيفه وممثلين فاشلين فى 31 اغسطس الفيلم الهندى المصرى الهابط الاول باسم (( سيده المحكمه)) وخناقه بين سيده فى النيابه وضابط لاثاره التعاطف مع الضابط واظهاره بالمؤدب والكيوت واظهار السيده بقليله الادب والفاجره لاثاره مشاعر التعاطف مع الشرطه المتمثله فى الضابط فى 10 سبتمبر وبعد الفيلم الهابط الاول بعشره ايام تماما الفيلم الهندى المصرى الهابط الثانى باسم (( سيده القطار)) وموقف عدم دفع المجند لعشرين جنيه ثمن التذكره وهو اصلا يرتدى ساعه رياضيه ثمنها لا يقل عن 1500 جنيه واظهار الكمسرى بانه سليط اللسان والمستفز بشكل غير منطقى وغير مبرر !!! وظهور السيده المخلصه الممثله البطله سيده القطار لتدفع ثمن التذكره - وتصوير الحدث باكثر من اتجاه والهدف اثاره مشاعر التعاطف مع الجيش متمثل فى العسكرى وهو اقل رتبه ونلاحظ ان المخابرات استخدمت ضابط شرطه فى الموقف المصطنع الاول وتعمدت ابراز اهانته فى حين لم تقبل الا ان يهان عسكرى جيش وليس ضابط جيش حفاظا على كرامه السلطه العسكريه الحربيه الحاكمه والخلاصه و ما تسعى اليه المخابرات هو توجيه الفئات الضاله فى مصر للتضامن مع الجيش والشرطه بالاخص لمواجهه تبعات الكوارث التى تحدث فى البلاد من فقر وتهجير وهدم مبانى وضرائب وغلاء وظلم مما ادى الى حدوث استنفار بين طوائف الشعب ضد النظام الفاشل الحالى فلزم معه محاوله احياء التفاف الشعب وهو القوه والاكثريه مع الجيش والشرطه بمواقف مصطنعه وهابطه تحسبا من انتفاضه شعبيه لا طاقه لاى جيش او شرطه لمواجهتها ! وده يخلينا فى اشد الشوق والانتظار فى الاصدار الثالث من الافلام المصطنعه و الهابطه ولا عزاء للاغبياء

  97. Shaimaa Younis

    Shaimaa Younis

    أشهر قبل

    اللي عاوزه تبقي ام تتعلم من السيده المصريه

  98. mazen hany shawky

    mazen hany shawky

    أشهر قبل

    المنوفيه فوووق 🧡

  99. mazen hany shawky

    mazen hany shawky

    أشهر قبل

    المنوفيه فوووق 💜

  100. بهظ مصر _BAHZ MASR

    بهظ مصر _BAHZ MASR

    أشهر قبل

    اجدعان مش عشان دفعت حق التذكرة تسافر الماديف وتحج وتتكرم وتاخد مكافأة وشغلة ديقة اوي في ناس ياما اوي بتنام من غير عشا عشان معهمش الناس دي اولي متفخموش في حد زيادة عن اللزوم

التالى